Tuesday, September 21, 2010

raye oh raye...jd jejak kasih plak..

RAYE OH RAYE,DPT JMPE KWN2 AKU.......
raye tahun  ni best gak laa...
aku telah membuat terjahan rumah ke rumah...
memang x di sangka2,aku telah menemui semua bestfrezz aku yg hampir 3thn x jmpe...
terjahan pertama,aku ke rumah budak comel(ct norakhma)...

lepas umah cik ct kte ni,kami(aku & tie) mula la merancang ke rumah nurse kami,cik aini...
fuhhhhh,xsangka,cik aini kte ad kt umah....
nk jd kn cerite,dia nk tunang rupenye..
ptt blik raye lmbt.....
aini tunang pd 18hb septmber...
comel giler mmber aku ni....
xsngka2,ganas2 dia pun,ayu gak....
2 buah rumah aku dh terjah,skrg giliran rumah nurul lak...
nurul mmg aku dh jmpe sblum ni..
so,xd la terjah sgt...
kira g beraya la...hikhikhik
kawan aku ni(nurul) cikgu tadika...
last skali rumah terakhir aku g umah tia....
kt umah tia la kami smua berkumpul....
lame giler xjmpe dorg
masing2 dh bw haluan masing..
tp still bujang ag.....cume aini je yg dah ad ikatan pertunangn...
 ni la kami semua...sahabat dr sek ag hingga sekarang...
 harap2,still berhubung walaupun masing2 dh berkaluarga....

bl dperhatikn pic ni..ad sorg ag mmber aku yg xd...
cik yati kte...
cik yati kite ni cbuk sgt kot...
mmg susah giler nk jmpe.....
tp wat pengetahuan korang,cik yati kami akn berkeluarga pd raye aidiladha ni...
kalu xsilap aki 18hb kot....

aku doakn smoga smua2 shbt ku bhagia,happy dgn khdupan masing2...AMIN....

No comments:

Post a Comment